.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خاویار، مشمول قانون قاچاق كالا می‏شود

معاون ستاد مركزی مبارزه با قاچاق كالای كشور گفت: در تلاشیم در هیئت وزیران، با اصلاح آئین نامه کالاهای قاچاق، خاویار را نیز مشمول قانون قاچاق كالا کنیم.

به گزارش شمال نیوز ، محسن نادی، در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شبكه خبر گفت: خاویار باید در فهرست كالاهای قاچاق قرار گیرد تا عامل بازدارنده ای برای قاچاق این كالا باشد.

نادی از خارج بودن خاویار از فهرست كالاهای قاچاق انتقاد كرد و گفت: باید قاچاق خاویار، در زمره قانون قاچاق كالا قرار گیرد و با در نظر گرفتن مجازات بیشتر برای عاملان قاچاق خاویار ، قاچاق این كالا را كنترل كرد.

معاون ستاد مركزی مبارزه با قاچاق كالای كشور، با بیان اینكه " در حال حاضر، در دادگاه عمومی، سه برابر خاویار قاچاق ضبط شده، جریمه دریافت می كنند" ، گفت: اگر خاویار، جز قانون كالای قاچاق قرار گیرد، این جریمه، ده برابر خواهد شد كه خود در پیشگیری از روند صید و فروش قاچاقی خاویار موثر خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های صیادان كشور چند روز پیش ، قاچاق ماهیان خاویاری در دریای خزر را بیش از صید مجاز اعلام كرد.

یزدان نجات با تاكید بر اینكه بارها به مسئولان گفته ایم صیادان غیرمجاز، منابع خزر را به غارت می برند و صید قاچاق ، فراوان است ، گفت : صیاد مجاز ، به ازای تحویل هركیلو خاویار ، 300 هزار تومان می گیرد در حالی كه صیادان غیرمجاز ، هركیلو خاویار قاچاق را 800 هزار تا یك میلیون تومان می فروشند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.